پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه، با صدور پیامی، شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان،سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا»

بار دیگر باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی، خون پاک چند تن دیگر از فرماندهان غیور و سربازان جبهه مقاومت را به زمین ریخت و آن لحظه که همیشه از آن واهمه داشتیم فرارسید و سید عزیز ما آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.
سید مقاومت، روحانی وارسته، رهرو مکتب امام حسین (ع) و فرمانده دلاور سپاه اسلام، شهید والامقام سید حسن نصرالله، سراسر عمر بابرکتش در مسیر الهی دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین در برابر رژیم منحوس صهیونیستی و خونخواری های این رژیم غاصب گذشت و سر انجام نیز در این مسیر نورانی به آرزوی همیشگی و دیرینه اش یعنی شهادت در جهاد فی سبیل الله و پیوستن به یاران و همراهان شهیدش رسید، که این شهادت در واقع پیام‌آور «اذا جاء نصرالله و الفتح» است.
آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ی بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت انجام نشان دهنده این است که دنیای پلید استکبار هرگز نمی‌تواند قامت رسای آزادگان واندیشه‌ی تعالی‌بخش مجاهدان اسلام را برتابد و روشن است که در این راه چاره‌ای جز به شهادت‌رساندن آنان ندارد؛ غافل از اینکه شهادت آرزوی مجاهدانی است که در مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین بزرگ شده‌اند، و بدانند که راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است .
اینجانب به نمایندگی از خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات، ضمن محکوم‌کردن ترور ناجوانمردانه‌ی دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهادت اسطوره مقاومت، سیدحسن نصرالله، شهید نیلفروشان و هم‌رزمان ایشان در جبهه مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های شهدای داغدار این جنایت ددمنشانه و مردم شریف لبنان تسلیت گفته و برای همه شهدای گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم. مسلماً خون پاک این شهدا سنگ بنای نابودی این رژیم منحوس در منطقه خواهد بود.

سید احسان شکیب

رئیس دانشگاه