پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روزکارمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب،رئیس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز کارمند را به کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

 متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«آنچه که موجب تسلّی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است». امام خمینی(ره)

دوم تا هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت مقام عظمای این بزرگمردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از خدمات، زحمات، کار و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی گردد.
این هفته در سال جاری در حالی آغاز می‌شود که علاوه بر یاد شهیدان رجایی و باهنر، یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، آیت الله رئیسی در اذهان و قلب همه ما زنده و پاینده است.
 
همچنانکه در نظام مقدس اسلامی، کارمندان و کارکنان در کسوت خدمتگزاری به جامعه، جایگاهی بس والا و با ارزش در نزد پروردگار متعال دارند، دومین روز هفته دولت را به نام روز کارمند نامگذاری کردند تا فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه کارمندان که با نیروی تعهد و تخصص در دستگاه های اجرایی در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف نهاد تلاش می کنند باشد.

بی‌تردید رشد و اعتلای دانشگاه بزرگمهر قائنات، بدون کوشش شبانه‌روزی و خدمت صادقانه و خالصانه کارمندان آن به عنوان  سرمایه انسانی و یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار، میسر نبوده و فرصت را مغتنم می‌شمارم تا از فعالیت‌های ارزشمند کارمندان متعهد و خستگی ناپذیر دانشگاه صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نموده و موفقیت، سربلندی و توفیق روز افزون همکاران محترم را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه