دیدار رئیس دانشگاه باخانواده ایثارگر دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با هدف گرامیداشت رشادت ها و دلاورمردی های خانواده‌های معظم ایثارگران و رزمندگان وابسته به دانشگاه بزرگمهر قائنات، صبح امروز(یکشنبه 8 مهر ماه1403) دکتر سید احسان شکیب، رئیس دانشگاه به همراه دکتر مودودی، معاون آموزشی و پژوهشی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه، پورحاتم رئیس اداره حراست، مهندس یعقوبی، مدیر فرهنگی و اجتماعی و مهندس خداپرست رئیس کانون بسیج مداحان شهرستان قائنات با حضور در منزل محمد انصاری رزمنده 8 سال دفاع مقدس، ضمن دیدار با ایشان، از فداکاری های وی و همرزمانش در دفاع از میهن اسلامی تقدیر نمودند.
در ابتدای این دیدار دکتر شکیب ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان، شهادت سید حسن نصرالله و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت. 


وی در ادامه با اشاره به اینکه جبهه حق همیشه زنده است افزود: دنیای اسلام و جبهه مقاومت، شخصیتی باعظمت و رهبری کم‌نظیر را از دست داد، ولی برکات تدبیر و جهاد چند ده ساله‌ی او هرگز از دست نخواهد رفت و راه این شهید عزیز همچنان ادامه خواهد داشت.
در ادامه انصاری رزمنده دفاع مقدس که در سال های ۶۱، ۶۳ و ۶۵ از سوی جهاد سازندگی در جبهه سومار حضور یافته و از سنگرسازان بی‌سنگر در این منطقه بوده به بیان خاطرات خود پرداخت.